مقایسه تارا V4 و شاهین پلاس ؛ کدام خودرو بهتر است؟ (4)

مقایسه تصویری بامو X7 و مرسدس بنز GLS کلاس - موتوتل با نگاهی به جدول فروش اقساطی فیدلیتی و میزان استقبال مردم از طرحهای عرضه قسطی این ماشین جذاب چینی، میتوان دریافت که باز هم به خواسته خود که همانا مشتری مداری و کسب رضایت صد در صدی خریدار است دست یافتهایم. به زبان ساده میتوان گفت سیستم ترمز خودرو بدون روغن ترمز کار نمیکند. بهتر است ماهی یکبار روغن ترمز را چک کنید تا اگر ایرادی وجود داشته باشد، بتوانید بهموقع آن را برطرف کنید. با رسیدن متوسط کارکرد خودرو به زمان تعویض روغن موتور، بهتر است روغن مناسب خودرو خود را از فروشگاههای معتبر و نمایندگیها تهیه کنید تا از کیفیت و سلامت روغن، مطمئن باشید. باید بپذیریم که اوضاع و احوال اقتصادی اکثر مردم کشور به گونهای نیست که در تصمیمات مالی خود بیگدار به آب بزنند، چه قرار باشد پراید سایپا را بخرید چه هاوال یا هر خودرو دیگری، باید به دقت درباره ویژگیهای فنی، موتور، شتاب، مصرف سوخت، سواری و تجربه کاربری آن تحقیق خرید و فروش حواله خودرو جانبازان – آکادمی مالی مسعود کنید.


خودرو دنا پلاس این کار سبب تعویضهای سریعتر و نرمتر دندهها نسبت به گیربکسهای سنتی خواهد شد به گونهای که با درگیر شدن یک کلاچ، کلاچ دیگر دنده بعدی را انتخاب میکند. همچنین روغن به عنوان یک سیال، در خنک شدن موتور نیز تاثیر دارد. به نحوی که بسته به کیفیت روغن، میتواند منجر به قفل شدن پیشرانه شود. محل قرارگیری کلیدهای دسترسی به امکانات رفاهی جتور ایکس ۷۰ و دریچهها به نحوی است که بر زیبایی کابین افزوده است. همانطور که مطالعه کردید، فیدلیتی یکی از آپشن ترین کراساوورهای حال حاضر در جادههای کشورمان است که اگر به دنبال خودرویی با امکانات رفاهی متعدد میگردید، یک گزینه مناسب برای شماست. هر چقدر هم که ماشین فیدلیتی این روزها طرفدارانی از همه ردههای سنی پیدا کرده باشد و خیلیها رویای سواری گرفتن از آن را در سر میپرورانند، اما اینها دلیل نمیشوند که این شاسی بلند چینی خالی از عیب و ایراد باشد.


روغن موتور خودرو فرقی نمیکند که به خرید مزدا ۳ نیو فکر میکنید یا کوییک ار، مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، حتی اهمیتی ندارد که برای تامین اعتبار مجبور به شرکت در طرحهای خرید اقساطی خودرو هستید یا از طبقه ثروتمندانی هستید که به نظرتان خرید ماشین قسطی یک راه مطمئن برای سرمایه گذاری است. این عیب بزرگ حتی در خودروهای مشابه ایرانی هم کمتر دیده میشود. ایران خودرو با درک همین نکته تلاش کرد سمند، نخستین خودرو ملی خود را حتی جادارتر از 405 بسازد و در این زمینه نیز موفق شد اقبال عمومی را کسب کند. در مجموع طراحی این خودرو نیز نتوانسته است نظر علاقهمندان را کاملاً جلب کند. هرچند طراحی آن اختصاصی نیست و برگرفته از ظاهر چندین خودرو در کلاس یکسان است، اما در نهایت، کمپانی خودروساز نتیجه مطلوبی از ظاهر خودرو دریافت کرده است. ظاهر مدرن و قابل قبول فیدلیتی یکی از بزرگترین مزیتهای این خودرو است. طراحان چینی با استفاده از تریم مشکی، چراغهای بزرگ و کشیده، حجم دادن به بدنه و نگینهای کریستالی تلاش کردهاند تا المانهایی لوکس و مدرن روی خودرو به کار ببندند. خودروی دیگنیتی طول کلی 4685 میلیمتر، عرض 1865 میلیمتر، ارتفاع 1645 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2790 میلیمتر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدوداً 1570 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به خدمت گرفته شده است. ​​ ​!


دو خودرو از نظر وزن و ابعاد هم بسیار به یکدیگر شباهت دارند، عکس ماشین فیدلیتی و دیگنیتی را که کنار یکدیگر بگذارید هم بر شباهت ابعاد صحه میگذارید، اما باید اذعان کرد که فیدلیتی چندین سانتیمتر در طول و عرض و ارتفاع از دیگنیتی بزرگتر است و حدودا 5 کیلوگرم از رقیب هموطنش سنگینتر ساخته شده است. یک خط دیگر نیز از همین ناحیه شروع شده که به قسمت عقبی خودرو می پیوندد. یک کراس اوور دیگر که لقب غول رویایی را از آن خود کرده است و در بین مشتریان ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد. چنانچه به دنبال طرحی موسوم به فروش فوری فیدلیتی هستید و حوصله انتظار کشیدنهایی که انگار در بین کمپانیهای خودروساز و مونتاژ کننده ایرانی برای عرضه محصولاتشان همه گیر شده است را ندارید، با کارشناسان ما در سایا خودرو تماس بگیرید. برای خرید اقساطی فیدلیتی پرایم از سایاخودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.