تست و بررسی فیدلیتی پرایم بهمن موتور

از آن جایی که روغن موتور 12000 ایرانول 10حجم 3.5 لیتر با فرمولاسیون استاندارد و بهینه طراحی و تولید شده است، برای این دسته از خودرو ها نیز مناسب خواهد بود. کوییک اتوماتیک نسبت به شاهین دندهای سبکتر است و برای ۴ سرنشین مناسب است. این خروجی به کمک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به محور عقب منتقل میشود تا سنتنیال با وزن نزدیک به 2 تن در حدود 6.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که بدون شک رقم قابل احترامی است. 1. علت این اتفاق این است که رانندگان خودروهای اتوماتیک گاهی فراموش می کنند که قبل از استفاده از حالت ترمز دستی را بکشند. اگر از این محصول برای خودرو خود استفاده کنید، متوجه بهبود عملکردموتور، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت خواهید شد. جالب است بدانید این محصول هم برای خودروهای مجهز به موتورهای توربو نیز مناسب خواهد بود.


خودرو دنا پلاس

مایباخ برند سوپر لوکس بنز در سال 2013 با چالشی مواجه شد که سال ها قبل، رولز رویس با آن رونمایی از ریرا اولین خودروی صد درصد ملی – آکادمی مالی مسعود مواجه شده بود. شرایط رانندگی : این که پس از استفاده از این روغن موتور در چه شرایطی رانندگی خواهیدکرد، میتواند بر طول عمر روغن موتور شما تاثیر بگذارد. اما اگر از بهترین روغن موتور 10استفاده کنید، در فصل تابستان و زمستان به مشکل برخورد نمی کنید. چرا که گرمای دریافتی از موتور را با هوایی که به زیر موتور و کارتر برخورد میکند، مبادله میکند. نسبت انتقال دنده یک خودروهای سواری ، حدود 4 می باشد یعنی سرعت چرخ های خودرو ، یک چهارم سرعت موتور می باشد و قدرت چرخ ها ، چهار برابر قدرت موتور خودرو می باشد. جنس این بخش از چدن ریختهگری است و چرخ دندهها، یاتاقانهای جعبه دنده و محورها را در خود جای میدهد. بنابراین به منظور افزایش طول عمر روغن موتور خود بهتر است از سوختهای پاک و با کیفیت استفاده کنید. خودروها، روانکارهای مختلفی در بخشها و قطعات گوناگون خود دارند که در عین تفاوت، وظیفه اصلی تمام آنها، روانکاری قطعات فلزی است که در تماس با هم مشغول کارند. ​!


روغن موتور خودرو پیشرانه خودرو را به عنوان قلب تپنده ماشین میشناسیم، پس بدون شک روانکاری این بخش اهمیت بیشتری دارد. در بازار دستدوم، خودروهای اتوماتیک نسبت به خودروهای دستی راحتتر فروخته میشوند زیرا محبوبیت و تقاضای بیشتری دارند. با توجه به آنچه در مقایسه شاهین و دنا گفته شد میتوان گفت که طراحی نسبتا اسپرت دناپلاس در کنار موتور تنفس طبیعی آن که قویتر از موتور شاهین است و در طول زمان استهلاک کمتری دارد، از مزیتهای دناپلاس نسبت به شاهین محسوب میشوند. هرچند موتور شاهین به دلیل بهرهمندی از توربوشارژ گشتاور بیشتری تولید میکند اما بهطورکلی، به دلیل تکنولوژی قدیمی و سرسیلندر هشت سوپاپ، بازدهی پایینی دارد. همان طور که می دانید از ان جایی که در موتورهای چند سوپاپ تعداد بیشتری سوپاپ وجود دارد، عملکرد و بهره وری آنها بهتر و بالاتر است. ضمن اینکه در بعضی موارد نیز با ایجاد یک لایه مقاوم سرامیکی در حد نانومیلیمتر، از سایش بین قطعات میکاهد و نسبت به روغن موتورهای معمولی محافظت بیشتری از قطعات میکند. یکی دیگر از مزیتهای روغن موتور ۱۲۰۰۰ ایرانول این است که این محصول دارای خاصیت ضداکسیداسیون بوده در نتیجه خواص روغن را در طول زمان حفظ خواهد کرد.


خودرو دیگنیتی

از آن جایی که این محصول دارای خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی است، علاوه بر این که از تجمع رسوبها و ذرات آلودگی در قطعات داخلی موتور جلوگیری میکند، بلکه قطعات داخلی موتور را نیز تمیز خواهد کرد. از دیگر مزیتهای این روغن موتور میتوان به کاهش تولید صدا و لرزش در موتور اشاره کرد. همچنین این روغن موتور سبب کاهش سایش و اصطکاک در قطعات داخلی موتور شده در نتیجه عمر مفید موتور را افزایش داده و هزینههای تعمیر و نگهداری آن را کاهش خواهد داد. در تمام سیستمهای مکانیکی که تحت فشار زیادی کار میکنند، باید روانکار استفاده شود تا بین قطعات، قرار بگیرد و با کاهش اصطکاک مانع از ساییدگی و خوردگی آنها شود. روغن موتور نیز روانکار مورد استفاده در پیشرانههای درونسوز است که لایه نازکی از آن، بین قطعات قرار میگیرد و آنها را روانکاری میکند تا از ساییدگی آنها جلوگیری شود. علاوه بر آن، استفاده از این روغن می تواند سبب افزایش چندین برابری طول عمر موتور خودرو شما گردد. همچنین ورود ناخالصیهایی مثل آب و رطوبت در اثر سوختن واشر سرسیلندر یا ترسیدن آن، ورود گرد و غبار در اثر کثیفی فیلتر هوا، وجود لجن در کف کارتر پیشرانه، کیفیت پایین روغن، سررسیدن عمر روغن در اثر کارکرد زیاد و…